Operatiunea sparanghel

Azi am reusit si eu sa rasadesc sparanghelul. Nici n-am prea avut timp in weekend, dar am mai tras putin de timp sa iasa toti.

sparanghel rasadit

Astfel m-am ales cu 15 pahare, unul e separat si nu se vede in poza 🙂 a cate trei fire fiecare. Au mai ramas ceva firisoare care au hotarat cam tarziu sa-si faca aparitia, asa ca daca vor apuca sa creasca vor fi si ele mutate la vremea lor.

ramasite

Pana peste ceva vreme, vor ramane in paharele, apoi probabil le voi muta in ceva mai mare si abia la primavara viitoare vor pleca spre gradina.

6 comentarii (+add yours?)

  1. cristina
    Mar 18, 2014 @ 07:10:25

    ce bine seamana cu mararul si cu asparagusul!
    oare cum se va forma tija aia buna de mancat?

    Răspunde

    • greenzonelife
      Mar 18, 2014 @ 08:13:46

      Pai e asparagus 🙂 de mancat. Tija aia buna de mancat este de fapt mugurul din care apoi se desfac frunzele astea fine, da peste vreo doi-trei ani 🙂

      Răspunde

  2. simplitaly
    Mar 19, 2014 @ 19:09:56

    te rog frumos sa imi spui cu ce sau cum uzi tu plantutele firave.

    Răspunde

Lasă un răspuns

