Noutati

Busuiocul da semne ca ii place si vrea la lumina.

busuioc1

Si spre mirarea mea sparanghelul da noi varfuri pe langa micile plantute. Se pare ca desi e mic inca el formeaza mai multe varfuri pe aceeasi planta.

varfuri

varf

6 comentarii (+add yours?)

  1. Carmen
    Mar 24, 2014 @ 07:51:10

    Eu am pus busuioc, dar cam des, iar acum văd că stagnează cu creşterea.
    Oare să-l răresc?

    Răspunde

  2. Dani
    Mar 24, 2014 @ 12:54:40

    Ce casuta frumoasa are busuiocul 🙂

    Răspunde

  3. arakelian
    Apr 24, 2014 @ 20:21:37

    cat de des si mult l-ai udat? Eu nu am mare spor cu el…

    Răspunde

Lasă un răspuns

