Prin gradina bunicilor

Viata colorata si multe promisiuni de bunatati 🙂

Flori colorate si vesele ca in sfarsit a venit si vreme mai calda

puf

narcise

narcisa

liliac

lalea

lacramioare

bellis

Fluturasi in cautare de nectar

fluture

Si promisiuni de fructe bune

coacaze

capsuni

strugure

agriese

Sau legume

bob

Si rubarba mea care a inflorit. Am avut trei fire de rubarba care le-am dus anul trecut in gradina bunicilor ca la mine in ghiveci pe balcon se cam chinuiau saracile. Una s-a prins atunci, iar celelalte doua, mai mici, au dat semne ca nu mai vor. In primavara insa am avut surpriza sa apara toate trei, iar cea mare, care s-a prins din prima, a si inflorit.

rubarba

6 comentarii (+add yours?)

  1. vasile
    Mai 01, 2014 @ 11:18:51

    Buna ziua. Foarte frumoase imagini si o colectie de plante deosebita. Fluturasul si margaritarul sunt preferatele mele.
    Sa ai o zi minunata si o luna plina de rezultate in gradinarit.

    Răspunde

  2. Dani
    Mai 02, 2014 @ 12:22:24

    Albul e la loc de cinste in gradina bunicilor. Cred ca agrisele vor fi primele coapte 🙂

    Răspunde

  3. Gabriela
    Mai 03, 2014 @ 08:08:25

    Nu am agrise in curte, nu mai am loc, dar ma uit la fotografii si ma gandesc ca as putea gasi un coltisor…

    Răspunde

Lasă un răspuns

