Am cartofi

Stiu, e prematura afirmatia din titlu, insa bucuria mea a fost asa de mare cand mi-am vazut cartofii albastri rasariti. Sunt asa frumosi ca nu m-am rabdat sa nu vi arat si voua.

cartofi albastrii1

cartofi albastrii

Ma asteptam ca tufa sa fie ma vinetie la culoare, asa erau mugurasii, insa acum nu pare a fi nicio diferenta majora intre ei si cei normali. Asteptam recoltele 🙂

4 comentarii (+add yours?)

  1. nelucraciun
    Mai 11, 2014 @ 20:27:51

    Succes!

    Răspunde

  2. vasile
    Mai 13, 2014 @ 05:02:03

    Felicitari si sa ai recolta bogata.

    Răspunde

Lasă un răspuns

