Vreau muscate colorate

Cine are si imi da si mie un pui de muscata cu frunze colorate ca cele de mai jos

muscata colorata 1

muscata colorata

Dau la schimb pui de muscata parfumata Pelargonium Citronella

butasi

Daca ar fi din Cluj ar fi si mai bine🙂

12 comentarii (+add yours?)

  1. crimsonia2005
    Iun 06, 2014 @ 11:14:32

    E minunata muscata colorata.🙂

    Răspunde

  2. myky
    Iun 07, 2014 @ 06:22:46

    Buna!
    Eu pot sa-ti ofer ceva asemanator dar nu sunt din Cluj:)
    http://lolo71.sunphoto.ro/muscate/VXGLBCKJLTKHMKOTUHK
    Si eu caut muscate ca cele expuse de tine.

    Răspunde

  3. Carmen
    Iun 10, 2014 @ 04:40:55

    Nici nu ştiam că există aşa ceva!🙂

    Răspunde

  4. MihaelaT.
    Iun 10, 2014 @ 07:37:57

    Doamne, Green! De unde ai desoperit ca exista astfel de muscate? N-am vazut in viata mea. Desi nu sunt fana muscate, despre acestea pot sa spun ca sunt frumoase!

    Răspunde

  5. mandarina
    Feb 10, 2015 @ 17:43:57

    buna scuze de deranj as dori si eu un pui de muscata colorata va rog din tot sufletelu meu nu pe gratis si contra cost imi doresc foarte mult

    Răspunde

  6. duduta190578
    Mai 10, 2015 @ 18:12:09

    Ati gasit pana la urma aceste soiuri de muscate? Si eu as dori sa gasesc.

    Răspunde

Lasă un răspuns

