Zahar de trandafiri

Pe modelul zaharului de toporasi am executat zahar de trandafiri. Am pus cam o jumatate de kg de zahar, poate chiar putin mai mult, si vreo doi pumni de petale de trandafiri in robot.

zahar cu trandafiri

Am lasat robotul sa mearga pana s-au zdrobit toate petalele si am obtinut un amestec omogen.

amestec trandafiri

Fiind destul de umed l-am pus pe o tava la uscat.

intins

Are o culoare superba si un miros divin.

ud

Dupa 24 ore la uscat, de data asta l-am pus in balcon ca era destul de cald, si-a mai pierdut putin din putere culoarea insa aroma e la fel.

uscat

Abia astept sa-l pun la prajituri sau oare cum ar merge in cafea ?

la borcan

Delicios🙂

10 comentarii (+add yours?)

  1. Dani
    Iun 13, 2014 @ 06:14:23

    Merge grozav in ice tea 🙂 Nu mai spun de panacotta.

    Răspunde

  2. nelucraciun
    Iun 13, 2014 @ 20:42:29

    Din start, sa fie clar: nu luam in calcul excese cum ar fi consumul de droguri.
    Dupa tutun, zaharul e inamicul nr. 1 al sanatatii oamenilor. In special cel rafinat. De cand am renuntat la consumul de dulciuri (cu exceptia zaharului continut in fructe) am slabit 10 % in 3 luni. Glicemia a coborat in limite normale, fara medicamente. Colesterolul rau, idem.
    Fara alte eforturi. Ba nu, mint! Am pus un accent pe consumul de vegetale crude, smooties, inclusiv fructe continand zahar, fara a deveni vegetarian!

    Răspunde

  3. Gabriela
    Iun 18, 2014 @ 04:43:16

    O fi rau, dar trebuie sa ne facem si cate o mica placere vinovata.
    Arata minunat zaharul tau!

    Răspunde

    • greenzonelife
      Iun 18, 2014 @ 05:47:20

      Merci🙂 Avand in vedere ca un kg de zahar imi ajunge 2-3 luni, nu cred ca e chiar asa de groaznic. Iar cel aromat il folosesc in loc de zahar vanilat la diverse.

      Răspunde

  4. Diana B.
    Iun 18, 2014 @ 16:26:42

    Arata… fara cuvinte. Imi pare rau ca nu am vazut postarea ta cand erau inca in floare trandafirii de dulceata. Slabe sanse sa mai gasesc vreo floare acum, insa voi lua tufele la pigulit. Felicitari🙂.

    Diana

    Răspunde

Lasă un răspuns

