Ciuperci pane

Stiu ca stiti cum se fac ciupercile pane🙂 Eu insa le-am facut acum putin altfel, sa semene a clatite, ca astfel le mananca si copilu’.

Asa ca am tocat ciupercile marunt si le-am amestecat cu oua si putina faina, foarte putina. De fapt e aproape un fel de omleta cu ciuperci.

ciuperci pane

Le-am prajit in tigaie sub forma de clatitute, fara ulei, la foc mic, sa se patrunda bine pe ambele fete. Au fost bune chiar si a doua zi, s-au pastrat moi.

prajite

Iar la final mi-am facut si mie una speciala in care am adaugat busuioc, noul meu favorit in materie de ierburi🙂

cu busuioc

Delicioasa!

prajita cu busuioc

6 comentarii (+add yours?)

  1. MihaelaT.
    Iun 19, 2014 @ 09:24:18

    Buna Green! Arata foarte bine paneurile astea, deja salivez.🙂 E si ora mesei, merg imediat sa mananc.🙂🙂🙂

    Răspunde

  2. MNiko N
    Iun 19, 2014 @ 11:10:10

    Am descoperit de curand cipercile pane. Eu le-am taiat felii si le-am facut ca pe niste snitere. O sa incerc si metoda ta, poate ii pacalesc si eu pe copii mofturosi.

    Răspunde

  3. Adriana
    Iun 19, 2014 @ 15:16:18

    Bun, foarte bun!!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

