Recolta de spanac

Ma tineti minte ca anul trecut am semanat niste spanac? Mai semanasem atunci si varza chinezeasca dar ea n-a mai vrut sa creasca si a ajuns salata in faza de rasad. Spanacul a ajuns in gradina bunicilor, insa am oprit si eu fix 6 fire. Aseara am cules recolta.

recolta de spanac

L-am oparit si a iesit fix de-o portie buna de spanac scazut🙂

Fiind spanac peren, nu l-am smuls de tot ci l-am tuns la o palma de la nivelul pamantului. Poate mai face o tura de frunze pana la toamna🙂

Lasă un răspuns

