Schimb

Cine imi da si mie niste seminte de stevie de gradina (rumex patientia)? Ofer la schimb seminte de rubarba.

10 comentarii (+add yours?)

  1. cristina
    Iul 08, 2014 @ 13:36:58

    sa ma uit daca la mine a scapat vreo stevie nerupta, sa faca si seminte si te anunt.

    Răspunde

  2. MNiko
    Iul 08, 2014 @ 14:46:03

    Eu am seminte de stevie. Am lasat mai multe ca sa plantez si in alt colt de gradina. Iti pot trimite si tie un plic.

    Răspunde

  3. mirabila saminta
    Iul 08, 2014 @ 18:50:20

    Păi nu s-au copt semințele, cu atâtea ploi!🙂
    Dacă o să mai ai nevoie trimit cu plăcere, la schimb cu… un gând bun!

    Răspunde

  4. cristina
    Iul 10, 2014 @ 05:41:49

    daca mai vrei, sa-mi scrii pe mail (cmc362005 at gmail punct com), ca am gasit ieri o stevie cu seminte in curte la mine.

    Răspunde

  5. Carmen
    Iul 11, 2014 @ 08:08:05

    Mă ofer şi eu, în caz de nevoie.
    Am lăsat ştevie pentru sămânţă.
    Şi am lăsat şi lobodă, dacă vrei.🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

