Piure mov

Din primii cartofi mov scosi am facut in sfarsit un piure. Cand am cumparat acesti cartofi am testat cartofi prajiti, acum am facut si primul piure din ei. Am taiat cubulete cartofii, care au o culoare puternic mov.

cruzi

La fiert culoarea s-a estompat insa au ramas tot mov.

fierti

I-am pasat bine.

pireu

Dupa care am adaugat sare si putin lapte. S-a mai deschis putin la culoare insa nu foarte tare.

cu lapte

Piure de cartofi in culoarea lavandei 🙂 A fost delicios. Cu siguranta acesti cartofi vor ocupa mai mult loc in gradina bunicilor anul viitor.

6 comentarii (+add yours?)

  1. ilincaotGramesti
    Iul 23, 2014 @ 08:18:06

    Oare ar fi mers și un pic de piure de morcovi și un pic de spanac așa, ca pete de culoare?

    Răspunde

  2. mirabila saminta
    Iul 23, 2014 @ 10:51:05

    Suuper!
    În prima fotografie par pietre prețioase pregătite pentru prelucrare într-un atelier de bijuterii!
    În celelalte este prezentat piureul pur, asezonările rămânând la aprecierea bucătarului!
    Închei cu același cuvânt: suuuper!

    Răspunde

  3. nelucraciun
    Iul 23, 2014 @ 19:45:43

    Sa-ti fie de bine!

    Răspunde

Lasă un răspuns

