E vara. E bine.

Uite asa imi place mie vara:

trompete

struguri

rosie

recolte

prune

pruna

piersici

mere

kerria

afine

Voua cum va place?

17 comentarii (+add yours?)

  1. eusordezis
    Aug 05, 2014 @ 06:37:32

    as mai adauga niste hribi, ghebe,niste cas de oaie, unt de oaie🙂

    Răspunde

  2. simf
    Aug 05, 2014 @ 06:51:44

    mi-e de-ajuns vara ta, ca dupa a mea nu ma dau in vant. nicio rosie nu s-a copt pana acum.

    Răspunde

  3. MihaelaT.
    Aug 05, 2014 @ 07:06:08

    Ce bine arata afinele alea din mana ta! Mi-ai facut pofta.🙂
    Si acum sa raspund la intrebarea ta: mie imi place vara in care nu ma sufoc de caldura.🙂 As vrea asa, ca peste zi sa fie cald, si seara sa ploua cat sa racoreasca atmosfera si sa le fie bine plantutelor din gradina.

    Răspunde

  4. Dani
    Aug 05, 2014 @ 10:02:45

    Imi lasa gura apa priivind crengile incarcate 🙂 Frumoooos !!!

    Răspunde

  5. vasi
    Aug 05, 2014 @ 10:04:53

    Mie imi place vara un pic mai racoroasa, fara canicula, fara inundatii, cu roade multe si gustoase, imi place vara ta, parte este si vara mea, imi plac pomii incarcati de fructe si sansa de a ma desfata la orice ora din ele, „imi place” vara cu fan de adunat prin caldura de moarte, stand sus pe claie si dand rotocol pana ametesc si lumea mi se pare departe, imi place vara cu nectar rece de fructe si inghetata facuta rapid, intre doua treburi….imi place vara cand facturile la gaze sunt mai mici :))))))), imi place….

    Răspunde

  6. Ruxandra
    Aug 05, 2014 @ 11:41:29

    E frumoasa vara ta. Cam asa imi place si mie.

    Răspunde

  7. Adriana-hobby
    Aug 06, 2014 @ 11:30:35

    Aveti recolte frumoase . Felicitari !!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

