Iar am comis-o

Daca ar fi sa fiu platita la cate reclama le fac celor de la Lidl cred ca mi-ar iesi plantele cumparate de la ei gratis ๐Ÿ™‚ Ei bine iar am comis-o. Azi am dat o fuga la Lidl si am iesit de acolo cu doua noi achizitii.

Un afin si un set cu trei ghivece de lavanda.

afin

lavanda

Nu stiu cum se face, dar mereu au plante frumoase si sanatoase, bineinteles, in momentul aparitie ofertei, si la un pret rezonabil. Tare mai imi place sa fac cumparaturi la ei, mai mereu vin acasa cu ceva plante. Asta pana cand voi ajunge in balconul vecinului de dedesubt de greutatea ghivecelor sau nu voi mai avea loc sa ies in balcon ๐Ÿ™‚

6 Comments (+add yours?)

  1. Ruxandra
    Aug 09, 2014 @ 06:30:27

    Si eu am luat lavanda dar afin nu am mai gasit.
    Sa-ti fie de bine achizitiile facute.
    Nu-fi face griji in legatura cu balconul: are si exterioare ….

    Reply

    • greenzonelife
      Aug 09, 2014 @ 06:45:26

      Mersi frumos ๐Ÿ™‚ Exterioare nu pre are ca e inchis dar ma gandeam sa ma urc pe bloc daca tot sunt la ultimul etaj ๐Ÿ™‚

      Reply

  2. Elisa
    Aug 09, 2014 @ 13:19:49

    Si noua ne place Lidl, era saptamana iberica si am luat masline umplute cu ansoa si alte , de nici nu le tin minte cum le cheama ๐Ÿ™‚ Plus ca de la saptamana italiana au ramas, pe partea opusa si am luat si de la ei. Dulciuri, desigur.
    Am vazut si afin, dar eu nu mai am loc in gradina de pomi si pe balcon, iarna…ma rog, nu mai iau, cumpar afinele alea mari cu 15 lei/kg anul asta si cu bonus de 1 leu, ca i-am fost diriga tipului ๐Ÿ˜€ Sa-ti traiasca afinul si sa rodeasca! Ca rodiul meu nu vrea, kiwi isi pierde si frunzele d’apai sa infloreasca ๐Ÿ˜ฆ ! Doar un smochin are doua si atat.

    Reply

    • greenzonelife
      Aug 09, 2014 @ 19:04:51

      Merci, afine am la mama in livada, dar sunt din alea normale, astea cica ar fi ceva mai mari. Rodiu si kiwi inca nu am ๐Ÿ™‚ iar la mama in curte am doi smochini de poti dormi sub ei, deci nu ma bazez pe cele doua smochine produse de pomisorul meu din balcon, poate la anul va fi mai darnic ๐Ÿ™‚

      Reply

      • Elisa
        Aug 11, 2014 @ 09:12:05

        Ma gandesc sa pun si eu smochinii in pamant si sa-i protejez la iarna cumva. problema e ca nu stiu sa-i tund si nici cand si au crescut in inaltime cate 2 ramuri sa ajunga la lumina. I-am tinut in ghiveci sperand ca vor face smochine si iarna dar nu s-a intamplat.
        Stiu ca ai gradina la mama ta nu numai balconul pe care-l ai drept laborator ๐Ÿ™‚

        Reply

        • greenzonelife
          Aug 11, 2014 @ 09:25:27

          Pai noi nu i-am prea tuns, i-am lasat asa de capul lor, eventual cate vreo creanga care statea in cale si s-au facut un fel de tufe cu mai multe tulpini, inalti de peste 2 metrii. Iarna ii infofolim bine de jos pana sus, si putin solul din jurul bazei cu paturi de iarba de mare si apoi folie cu bule, legati bine sa nu le sufle vantul.

          Reply

Leave a comment