Oregano

Ce poate fi mai placut mirositor intr-o sambata dimineata decat sa culegi oregano. M-am dus sa ud plantele din balcon si am vazut ca oregano-ul meu era o mare incalceala. Plus ca deja incepuse sa infloreasca. Asa ca i-a sosit timpul sa fie cules.

oregano

Am ales apoi toate frunzele de pe tije. Alor mei nu le place sa gaseasca betisoare prin mancare 🙂 Si m-am ales cu un castron de frunze pe care la voi pune la uscat.

recolta

Nu-i asa ca are flori dragute 🙂

flori

Daca ar fi fost in gradina cu siguranta ca ar fi fost indragite de albinute.

Lasă un răspuns

