Floare de rozmarin

Am un rozmarin mare si batran, bine, nu foarte batran, so tot aibe vreo 6 ani, insa nu a facut niciodata flori. Mai am unul tarator, de 2 ani, care a hotarat sa-mi arate cum sunt florile de rozmarin. Acum eu nu stiu cand infloreste rozmarinul, dar al meu a inflorit acum.

Asadar, prima mea floare de rozmarin🙂

rozmarin

Urmeaza si a doua, dupa cum se vede🙂

La voi cand infloreste rozmarinul?

6 comentarii (+add yours?)

  1. vasi
    Aug 13, 2014 @ 06:09:54

    La mine a inflorit in primavara :)))

    Răspunde

  2. Dani
    Aug 13, 2014 @ 09:50:05

    La mine infloreste de doua ori pe an, dar vara chiar nu are flori 🙂

    Răspunde

  3. mirabila saminta
    Aug 13, 2014 @ 12:40:35

    🙂 simpatică postare, simpatice comentariile, mai ales!
    Poate că nu el a greșit anotimpul, poate e vestitorul schimbărilor!

    Răspunde

Lasă un răspuns

