Pofta de …

Le-ati putea manca pe toate odata ? Eu da 🙂

smochine

6 comentarii (+add yours?)

  1. Manases Andrea
    Aug 25, 2014 @ 12:57:43

    Au fost foarte delicioase! Mersi inca o data ca ai share-uit cu noi!

    Răspunde

  2. mirabila saminta
    Aug 25, 2014 @ 15:23:28

    … ar fi doar aperitivul! mai ai? 🙂
    La bunătăți sunt nestăpânită, la muncă sunt sfioasă… 🙂

    Răspunde

  3. fiordaliso
    Aug 31, 2014 @ 11:44:25

    Nu stii cumva daca soiul acesta de smochine se poate deshidrata? Am si eu o productie maricica, dar am citit mai demult ca doar cele care raman verzi si cand sunt coapte se preteaza la pastratul uscate.

    Răspunde

    • greenzonelife
      Aug 31, 2014 @ 21:58:11

      Habar n-am, teoretic s-ar putea usca, nu vad de ce nu. Noi am mai facut dulceata din ele cand erau prea multe.

      Răspunde

Lasă un răspuns

