Recolta de uchiki kuri

Multumita lui Carmen, anul acesta am avut primii mei dovlecuti uchiki kuri. Iata recolta:

uchiki kuri

Ieri i-am cules si i-am pus la uscat, abia astept sa-i gust 🙂 Arata asa de dragut inca parca nici nu-mi vine sa-i mananc, dar cu siguranta vor fi deliciosi.

14 comentarii (+add yours?)

  1. Carmen
    Sep 01, 2014 @ 10:15:48

    Chiar că sunt frumoşi, ai avut mână bună la plantat. Ce mă bucur că s-au făcut!
    S-au făcut şi la mine câţiva, dar încă nu i-am recoltat.

    Răspunde

  2. Andreea
    Sep 01, 2014 @ 15:14:16

    Ce sunt dovlecii astia? Nu am auzit pana acum de ei…Sunt dulci? In orice caz, sunt foarte fotogenici. Imi trebuie o gradina mai mare, neaparat! Anul asta nu am pus nici un dovleac, din lipsa de spatiu. Daca iti prisosesc vreo 2 seminte….o sa le gasesc loc anul urmator.

    Răspunde

  3. fiordaliso
    Sep 01, 2014 @ 19:52:22

    Pot sa ma inscriu si eu la seminte? Daca nu e prea lunga lista… Arata de milioane!

    Răspunde

  4. nelucraciun
    Sep 01, 2014 @ 22:52:10

    Seamana cu Red Kuri ai mei, dar nu sunt Red Kuri!

    Răspunde

    • greenzonelife
      Sep 01, 2014 @ 22:55:42

      🙂

      Răspunde

      • nelucraciun
        Sep 01, 2014 @ 23:03:30

        Wikipedia zice ca da, dar nu cred. Oricum, se pare ca ai gresit recoltandu-i acum. Se recolteaza inainte de prima bruma, taindu-se cam 10 cm de vrej, nu codita, si se spanzura in camara unde nu ingheata. Dupa cel putin 6 saptamani, adica pe la sfarsit noiembrie se poate incepe consumarea lor, numai atunci l se desavarseste gustul de aluna. Pot fi pastrati pana catre sfarsitul iernii. Pofta buna!

        Răspunde

Lasă un răspuns

