Carnivore

Daca va mai aduceti aminte am primit niste kit-uri de creste plantute de la Plantuta.ro. Ochioasele s-au dezvoltat frumos, insa carnivorele nu au vrut sa rasara. Ca bonus sau consolare, nu stiu cum sa numesc gestul minunat al celor de la Plantuta.ro, mi-au trimis 3 puisori de carnivore, gata crescuti 🙂

Dionaea Muscipula – Venus Fly Trap

Venus

Sarracenia Minor

Sarracenia

Drosera Capensis – Roua Cerului

Drosera

Ce interesanta e de aproape

tentacule

Nu le-am facut mai multe poze pentru ca nu am vrut sa le stresez, ieri au avut o zi grea, venind de departe, apoi poposind la mine la birou pana am plecat acasa, apoi inca un drum cu troleul pana acasa. Sunt foarte mici si fragile. O sa le mai fac poze dupa ce se vor acomoda in noua lor locuinta. Sper sa le placa la mine 🙂

Pitica mea a fost foarte incantata de ele, le-a privit atent cu lupa apoi ne-am uitat la poze sa vedem detaliile interesante.

Multumim Plantuta.ro !