Putina culoare

Balconul meu e plin de culoare incepand de primavara devreme pana toamna, insa toamna tarzie aduce doar liniste si curatenie. Asa ca am decis sa aduc putina culoare si in anotimpul rece. Mi-am plantat in vara un lighean mare cu crizanteme. Acum incep sa infloreasca. Numai bine, pentru ca la ora asta nu mai am nimic colorat in balcon.

crizanteme

Le-am bibilit si le-am ciupit toata vara, sa se indese si sa treaca cu bine peste arsita din balcon. Acum ma rasplatesc cu flori vesele si vargate🙂 O pata de culoare in balconul meu mohorat. Abia astept sa infloreasca toate si sa se deschida complet.

10 comentarii (+add yours?)

  1. Dani
    Noi 11, 2014 @ 11:31:54

    Arata spectaculos, asa tivite cu galben 🙂

    Răspunde

  2. cristina
    Noi 11, 2014 @ 13:05:44

    maaama, dar ce frumoase sunt!

    Răspunde

  3. vasile
    Noi 11, 2014 @ 18:05:53

    Buna seara. Un decor frumos dar mai ales deosebit tinand cont ca-i in balcon.
    Sa va infloreasca si sa va bucure cat mai mult timp cu frumusetea lor.

    Răspunde

  4. Simona
    Noi 12, 2014 @ 13:52:18

    Foarte frumoase, zici ca sunt gazanii

    Răspunde

    • greenzonelife
      Noi 12, 2014 @ 13:58:22

      Sper ca pana sambata sa infloreasca toate sa le pot face o poza pe lumina ca in timpul saptamanii ajung tot pe bezna acasa.

      Răspunde

  5. Gabriela
    Noi 15, 2014 @ 08:14:01

    Este un soi deosebit, asa, in doua culori. Inflorit complet cred ca va fi spectaculos!

    Răspunde

Lasă un răspuns

