Tavite pentru plantare

Cumparasem niste usturoi de plantat toamna si ma tot gandeam in ce sa-l pun.

usturoi

Tavitele celulare erau prea mici pentru cateii foarte mari, intr-o jardiniera nu vroiam sa-i pun pentru ca vreau sa-i mut in gradina la primavara, asa ca mi-am confectionat propria tavita celulara pe masura nevoilor mele. Am gasit la magazin o cutie din aia de se tin borcanelele cu iaurt, iar pe post de ghivece am pus paharele de plastic. Asa vor fi usor de transportat, nu se imprastie sau rastoarna in toate partile si sunt ordonat aranjate.

pahare

Cred a azi ma duc la magazin sa mai iau o tava ca nu-mi ajunge una🙂 mi-au mai ramas catei de usturoi neplantati.

8 comentarii (+add yours?)

  1. cristina
    Noi 25, 2014 @ 14:35:39

    pana la primavara cred ca o sa-l mananci ca usturoi verde, nu mai apuci sa-l plantezi in gradina :)))
    ingenioasa treaba cu tavita.

    Răspunde

  2. Alexandrina
    Noi 27, 2014 @ 22:24:02

    Buna seara! De cate ori ajung aici, gasesc cate ceva deosebit. Multumesc pentru tot. Ingenioasa ideea de tavita. Te rog detaliaza ce este cu cutia/tavita; de la ce magazin se cumpara? Eu am avut anul trecut rasaduri in pahare asezate pe o tava dar la mutarea dintr-o parte in alta, se mai dezechilibrau.

    Răspunde

    • greenzonelife
      Noi 27, 2014 @ 22:28:14

      He, he🙂 nu se cumpara, o iei pur si simplu. Eu am luat-o de la Lidl, e cutia de carton in care stau cutiutele de iaurt bio. Mai erau vreo 3 iaurturi in ea si cum mai aveam ceva de cumparat si nu imi luasem cos am folosit-o pe post de tava pana la masina. Ajunsa acasa s-a dovedit a fi utila🙂

      Răspunde

  3. Alexandrina
    Noi 30, 2014 @ 14:50:11

    Multumesc pentru raspuns. Avantajul de a locui la oras. O zi buna, sanatate, numai bine!

    Răspunde

    • greenzonelife
      Noi 30, 2014 @ 17:08:03

      Cu siguranta si alte marci de iaurt se livreaza in astfel de tavite. Poti intreba la orice magazin daca au ambalajele in care au fost aduse, nu cred ca ii va deranja sa-ti dea o tava de carton asemanatoare🙂

      Răspunde

  4. marycrys007
    Ian 30, 2015 @ 11:26:04

    Buna idea cu tavita de iaurturi🙂 am pus-o si eu in aplicare…. de vreo 3 ori pana acum

    Răspunde

Lasă un răspuns

