Bradut decorativ

Cum netul e plin de diverse decoratiuni hand-made am zis sa fac si eu ceva. Un bradut. Am facut un con din hartie mai groasa, o foaie de bloc de desen A3. Apoi cu ajutorul pistolului cu lipici am invelit conul in sfoara.

conuri

Dupa care am dat copilului de lucru sa-l vopseasca verde, ca doar e brad 🙂

pictand

Pana s-a uscat putin vopseaua am facut niste „globuri” pentru bradut din folie de aluminiu.

bilute

Bradutul uscat l-am decorat tot cu ajutorul pistolului cu lipici cu un sirag vechi de margele pe post de beteala si cu globulete.

gata

Va place?

bradut

Lasă un răspuns

