S-a decis

Vine primavara! Azi am vazut prima data pe anul asta boii popii, si stiu de la bunica mea ca atunci cand ies boii popii, iarna nu se mai intoarce🙂

bou

Asta inseamna ca ma pot apuca serios de pus rasaduri. Ma duc maine sa-mi cumpar pamant🙂

16 comentarii (+add yours?)

  1. vasile
    Feb 21, 2015 @ 21:26:51

    Asa sa fie, ca prea o zici cu foc numai ca, am vazut ca Dochia isi scutura cojoacele in Martie si unele-s pline de zapada si ger. Duminica placuta.

    Răspunde

  2. Anda
    Feb 22, 2015 @ 08:22:47

    deja au iesit??

    Răspunde

  3. Anda
    Feb 22, 2015 @ 13:14:32

    A,…da!!am avut ieri +14 grade ,am umblat la tricou…
    Azi…in casa si infofo’, ca-i rusine pe-afara[-4]
    vara,vara si iar vara…

    Răspunde

  4. mcooper801
    Feb 22, 2015 @ 16:08:47

    semne bune anul are…dacă scăpăm așa de repede de iarnă….mulțumim de veste…cât despre pământ este cât vrei pe la sate (nelucrat)….mi-au plăcut ideile tale….duminica faina

    Răspunde

  5. cristina
    Feb 23, 2015 @ 09:05:32

    m-am luat dupa tine si am pus si eu ieri primele seminte la incoltit. nu pot spune ca m-am saturat de iarna, dar parca mi-e dor de stat pe-afara.

    Răspunde

  6. ina15
    Apr 09, 2015 @ 13:19:25

    Eu ii stiu sub denumirea de vaca domnului, eh .. la urma urmei tot a Domnului e ograda😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

