Red Burgundy

Dupa Blue Congo urmeaza o alta nebunie, Red Burgundy.

cartofi roz

Deja stiti ca imi plac tot felul de ciudatenii in materie de gradinarit si plante. Ei bine, ciudatenia de azi sunt cartofii cu miez roz🙂

sectiune

Abia astept sa se mai incalzeasca vremea sa-i plantez in gradina bunicilor. Deja se uitau vecinii chioras la mine, acum cred ca o sa-si faca cruci cand ma vad😀

10 comentarii (+add yours?)

  1. vasi
    Mar 19, 2015 @ 18:00:27

    Bietii vecini :))) Nu ai mila de ei cu asa minunatii. Arata de milioane!

    Răspunde

  2. s'anda
    Mar 19, 2015 @ 18:37:46

    NO!!!!Acu’, dupe ce m-ai bagat in boale, spune rogu-te tot!!
    -de unde ??
    -cu cat ???

    Răspunde

  3. Iulia
    Mar 19, 2015 @ 19:40:04

    Bravo! Bravo! Felicitari! Si eu as incerca tot felul. Am incercat acum 3 ani cartofii mov dar eu nu am spatiul potrivit.

    Răspunde

  4. marycrys007
    Mar 20, 2015 @ 09:51:08

    trimite te rog si mie raspunsul pe care il dai S’andei🙂
    merci!

    Răspunde

Lasă un răspuns

