Sezon de toporasi

Au inceput sa infloreasca toporasii, asa ca se cere un zahar de toporasi

toporasi

Bzzzzz si gata🙂

zahar

Se intinde intr-o tava la uscat apoi se pastreaza intr-un borcan inchis ermetic si se foloseste la ce vreti voi sa aromati.

6 comentarii (+add yours?)

  1. lidia
    Mar 27, 2015 @ 23:14:16

    Numai chestii interesante vad pe blogul tau.
    1. N-am mai auzit de zahar de toporasi
    2. tot nu stiu cum sunt salatutele
    3. am facut si eu pane din castraveti murati si nu sunt rai deloc. Sotul i-a mancat rapid, bine ca am mancat eu inaintea lui altfel ramaneam fara.
    Lidia

    Răspunde

    • greenzonelife
      Mar 28, 2015 @ 09:48:38

      Se poate face zahar aromat cu orice flori comestibile parfumate: trandafiri, lavanda, menta indiana (monarda didyma) si multe altele. Salatelele sunt astea, li se mai spune si untisor. Si noua ne-au placut neasteptat de mult castravetii murati pane🙂

      Răspunde

  2. Dani
    Mar 28, 2015 @ 15:30:11

    Undeva am vazut si ceva comestibil cu liliac. Cred ca un vin de liliac, dar n-am salvat reteta. Acum ca ma vazut toporasii tai, mi-am amintit de ea 🙂

    Răspunde

    • greenzonelife
      Mar 28, 2015 @ 21:33:23

      Da, stiu, se fierb flori de liliac in vin rosu si se face ceva tratament pentru menstruatie abundenta sau cam asa ceva, am auzit si eu cand eram mica🙂

      Răspunde

  3. Vaca Verde
    Mar 31, 2015 @ 17:13:04

    wow, ce frumos e! imi inchipui ce aroma… ia sa fac si eu! nu am incercat niciodata zahar cu flori, doar cu menta… multam de pont!

    Răspunde

Lasă un răspuns

