Planul gradinii

Ca sa nu uit ce si unde am pus mi-am facut un plan al gradinii de la job. In balcon e usor, pui o eticheta pe ghiveci sau un betisor si notezi pe el, in gradina e mai complicat, ploua, bate vantul, umbla pisici, si orice as pune se deterioreaza in timp. Da, practic inca metoda de infipt pliculetul intr-un bat la capatul stratului, insa nu am mereu pliculete, sau ce am pus nu rasare destul de repede pana se deterioreaza pliculetul. Ce-i sigur e sigur. Asa pot sti exact si care strat se va elibera primul si ce voi pune in locul acela.

gradina

Ce apare cu rosu inca nu am pus ci urmeaza, restul toate sunt plantate/semanate si majoritatea au scos capul la lumina, iar in balcon asteapta cuminti rasaduri de diverse veze si conopide ce vor lua locul recoltelor de primavara.

Pe zona de trotuar o sa pun ghivece, insa inca nu stiu exact cu ce, pentru ca aceea e zona care e mereu la umbra. Sugestii? de preferat comestibile 🙂

4 comentarii (+add yours?)

  1. vasi
    Mai 08, 2015 @ 21:45:21

    Rosii nu vad, nici macar un fir??? In ghivece, eu as planta, cimbru, oregano, menta, salvie si lavanda si as plimba ghivecele printre legume, sa tin daunatorii departe. Fu sugestia mea :)))))))

    Răspunde

    • greenzonelife
      Mai 08, 2015 @ 22:22:23

      Soarele ajunge in zona dupa ora 15, nu prea cred ca ajunge pentru a cultiva rosii. M-am gandit la vreo doua ghivece cu cherry de pus in balcon. Ideea cu mirodeniile in ghivece e buna 🙂 O sa iau din gradina mamei cimbru ca si asa rasare aiurea pe carare. Lavanda am la un capat de strat. Menta cred ca o sa-i gasesc un loc direct in gradina. Salvie si oregano am in balcon, asa ca pot sa-i fac flotant peste vara in gradina, si niste cimbrisor 🙂

      Răspunde

  2. nelucraciun
    Mai 11, 2015 @ 00:27:57

    O regulă generală este că plantele cultivate pentru tulpini lor, frunze sau muguri tolereaza, în general, umbra destul de bine. Cei cultivate pentru rădăcini sau fructe au tendința de a avea nevoie de mai mult soare.

    Răspunde

Lasă un răspuns

