Pofta de …

Pita cu untura si ceapa 🙂

pita

… doar pentru cunoscatori 😛

3 comentarii (+add yours?)

  1. Anda
    Mai 11, 2015 @ 15:42:25

    woaaaa…mancare din copilarieeee….peste drum de mine erau copiii de la bloc cu care-mi faceam veacu’… si cand ii razbea foamea, fugeau in casa si veneau cu un coltuc de paine uns cu unsoare si ceapa taiata deasupra,… si daca mi si ducea limba pe gat o tuleam si eu in casa, sa-mi puie si mie… si se scandaliza mama: pai e carne, e ciorba, sau mai te miri ce… Si intr-o zi s-a nimerit tata cand eu cu lacrimile cat pumnu’ si mucii intinsi pe obraji miorlaiam dupe pita cu ceapa si unsoare. Si-a sarit tata in sus ca leu: -da’ dai !! ‘tu-i mama lui de copil, doar mi-o fi si mie hazna ca o vad mancand fara cearta!!!! [ca eram un jeg la mancareeee, de le era sila sa ma cheme la masa] Si-a scos mama unsoare de la blech cu tandari de carne [de la carnea de porc fripta de la Craciun], mi-a taiat o ceapa… Cand faceam pe nebuna la masa, tata zicea: -pune-i pita cu unsoare si da-o pe usa sa n-o mai vad….

    Răspunde

    • greenzonelife
      Mai 11, 2015 @ 16:02:23

      Io prima data tot asa cum zici, la copii pe strada am vazut. Si m-am dus la mama sa-mi dea si mie pita unsa cu ceva alb da nu e unt. Si-a stors biata mama creierii – ca ea era din sud si acolo nu s-a pomenit asa ceva – ce poate fi, pana o aparut bunica si a elucidat problema. Mai grav o fost ca noi nu aveam unsoare alba, a noastra era roz-portocalie ca era dupe carnati 🙂

      Răspunde

    • Clip2Cook
      Mai 22, 2015 @ 00:02:46

      Anda, am ras cu lacrimi la comentariul tau.
      Eu am crescut la sat cu bunicii si la noi era brutarie in sat, se facea paine neagra din aia cat roata carului. Atata o bateam la cap pe biata bunica sa-mi dea felia de la mijlocul painii ca era cea mai lunga si lata. Si puneam felia pe plita sa se prajeasca, o lasam la racit si o radeam cu un catel de usturoi si pe urma puneam unsoare din butoul cu carne si carnati prajiti, iar la urma sare grunjoasa. Na ca-mi lasa gura apa doar ce scriu aici.
      Copil fiind vroiam sa ies la maidan cu ditamai felia in mana dar bunica mi-a spus „ori imparti cu toti ori o mananci in casa singura” si atunci o infulecam pe toata stand pe mititelul meu scaunel facut de binicul. Ce amintiri!
      Si acum este una din preferatele mele gustari.

      Răspunde

Lasă un răspuns

