Sorbet

Dorinta mea de a folosi fructele congelate pentru a face sorbet s-a implinit. Probabil ar trebui sa fiu platita la cata reclama le fac :), insa am gasit la Lidl exact aparatul de care aveam nevoie. Oferta lor a picat la tanc. Azi am facut primul sorbet. Ananas cu capsuni, capsuni pentru ca aveam, ananas pentru ca ii place sotului meu. Cremos si delicios, dar mai ales sanatos si gata in cateva secunde daca ai fructe congelate la indemana.

sorbet

Maine urmeaza capsuni cu banane 🙂 apoi in weekend, dupa ce o sa dau buzna in congelatorul mamei: zmeura, afine, strugurasi. Presimt ca vara asta nu o sa scot din priza acest aparat.

4 comentarii (+add yours?)

  1. vasi
    Iun 18, 2015 @ 23:08:21

    Numai fructe pui? Nu am facut niciodata.

    Răspunde

  2. Loryloo
    Iun 19, 2015 @ 08:10:22

    Ce idee buna! Si o varianta mult mai sanatoasa! O sa ma uit si eu dupa aparatul asta 🙂 ar veni la fix in perioada aceasta.

    Răspunde

Lasă un răspuns

