Ne racorim

Daca nu e inghetata sau sorbet atunci e smoothie semi-inghetat. Mai aveam niste visine inghetate dar nu destule cat sa fac un sorbet asa ca am hotarat sa le amestec cu niste lubenita proaspata dar rece. Aveam cam 500 grame lubenita si 300 grame visine congelate. Le-am pus in blender

mix

Le-am facut pasta

zeama

si l-am mancat cu lingurita pentru ca a fost ingrozitor de rece dar delicios de racoritor

granita

Voi cu ce va racoriti?

2 comentarii (+add yours?)

  1. Iulia
    Iul 24, 2015 @ 09:08:36

    Noi scobim un pepene rosu, alegem semintele, punem pulpa in blender cu gheata si vodca, amestecam bine, apoi o punem inapoi in pepene si bem cu paiul. Intr-o seara am facut acelasi lucru cu pepene galben si gin. A fost o nebunie!

    Răspunde

Lasă un răspuns

