Galben

gura leului

patty

viitori

polen

margarete

dovlecei

fragute

8 comentarii (+add yours?)

  1. fusaru
    Aug 11, 2015 @ 07:26:15

    fragi?

    Răspunde

  2. MihaelaT
    Aug 11, 2015 @ 09:35:15

    Poza nr. 2 e de catalog! Felicitari pentru recolte si sa le mancati sanatosi!

    Răspunde

  3. cristina
    Aug 11, 2015 @ 09:44:23

    mie mi-a placut gura leului, pe care eu am pierdut-o anul asta.
    fragii sunt teribili, de unde ii ai?

    Răspunde

    • greenzonelife
      Aug 11, 2015 @ 09:48:23

      Gura leului e de aia salbatica. Fragii ii am de multi ani, din seminte, i-am tinut vreo 3-4 ani in balcon dar le mergea tare rau peste vara ca se umpleau de paianjeni rosii din cauza caldurii, asa ca anul trecut in toamna i-am dus in gradina bunicilor si se pare ca acolo le place de minune, in fiecare sambata cand mergem culegem cate un castronel🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

