Rasfat

Ploaie, frig, maini si nas inghetate. Expresso cu lapte si ciocolata cu cafea. Mmmmm!

cioco

10 comentarii (+add yours?)

  1. fiordaliso
    Sep 29, 2015 @ 11:52:25

    Unde esti, ca vin si eu, nu te las sa te rasfeti singura cu asa bunatate!

    Răspunde

  2. coco
    Sep 29, 2015 @ 19:00:03

    chiar merge 🙂

    Răspunde

  3. Roxana
    Sep 30, 2015 @ 10:29:29

    Buna. Azi sunt provocatoare :)). Adicatelea am primit eu o provocare si trebuie sa o transmit mai departe; prin urmare te nominalizez ca participant in ciclul leapsa – Liebster Award. 🙂 Citeste detaliile aici: http://mutarealatara.blogspot.ro/2015/09/provocarea-liebster-award.html si astept cu multa curiozitate raspunsurile. O zi frumoasa !

    Răspunde

  4. ghemulet
    Sep 30, 2015 @ 15:27:22

    Ohhhh de ce nu am vazut eu aseara cand am ajuns acasa…la fel de „murata”…dar ma gandesc ca poate nu as mai fi dormit? Conteaza?! La cum arata canita ta…nu conteaza 😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

