Potato & Mozzarella Sticks

Am dat share de curad unui mic filmulet cu aceasta reteta pe pagina de FB. Aseara am considerat ca a venit timpul sa o incerc si eu, cu o mica modificare. In loc de ceapa am pus ciuperci champignon brune.

Am fiert morcovii si cartofii pana s-au putut sfarama cu furculita

cartofi si morcovi

Intre timp am calit ciupercile cu usturoiul

ciuperci si usturoi

Le-am amestecat si le-am pasat cu furculita

pasta

Am taiat o bila de mozzarella in fasii ca n-am gasit sub forma de bagheta

mozzarella

Cand amestecul de cartofi s-a racit destul cat sa poata fi manevrat, am luat cate o lingura de compozitie, am facut-o placintica si am pus in mijloc cate o bucatica de mozzarella

impachetare

Le-am impachetat cat de bine am putut si le-am pus in tava

close

guguloaie

Apoi le-am dat la cuptor cam 10 minute, pana am vazut ca mozzarella vrea sa evadeze

coapte

Si le-am mancat cu pofta pana am golit toata tava 🙂

curge

S-a cerut repetir, azi cred ca mai fac o tura 🙂

2 comentarii (+add yours?)

  1. anda
    Oct 02, 2015 @ 14:32:43

    mie combinatia-morcov-ciupearca …nu imi da bine la pitici,…dar arata foooarte ok…si nu le dai prin pesmet,nu??

    Răspunde

Lasă un răspuns

