Prin balcon

N-am mai scris de mult ce se mai intampla prin balconul meu. Asta pentru ca mare parte din plante, cele care pot sta afara peste iarna, le-am relocat in gradina mamei. Am pastrat doar cele mai friguroase si cateva care imi sunt mai dragi.

Asa ca nu prea s-a intamplat mare lucru prin balconul meu in ultima vreme, doar ca e putin mai aerisit. Dar totusi

Ginkgo a hotarat ca e toamna si s-a ingalbenit

ginkgo

In timp ce rozmarinul crede ca e cu totul alt anotimp si a inceput sa infloresca

rozmarin

Wasabi se simte mult mai bine de cand e racoare, vara-sauna fierbinte din balconul meu nu prea ii prieste

wasabi

Maslinele dau semne ca s-ar coace si astfel am aflat ca sunt din cele negre

masline

Iar sofranul nu a vrut sa faca flori nici in toamna asta, asa ca il pun aici sa-l fac de rusine

sofran

In rest toate la locul lor, fara prea mari modificari.

Lasă un răspuns

