Porridge

Sau mancare pentru lenesi 😛

Imi place sa folosesc fulgi de ovaz la micul dejun dar nu prea imi place sa-i mestec, parca mesteci la ei o vesnicie. Si pentru a adauga si un plus de savoare si vitamine am pus si fructe.

Am amestecat asa: 1 mar mare fara coaja, 1 para mare coapta fara coaja, 100 ml lapte cald, 75 gr fulgi de ovaz care sa lasa cateva minute la inmuiat in laptele cald, 2 lingurite miere. Puteti pune cred orice combinatie de fructe va place. Apoi am pus totul in blender si am facut o pasta. Cred ca genul asta de mancare merge bine si pentru bebelusi/copii mici.

fulgi

Rapid, gustos si sanatos 🙂

4 comentarii (+add yours?)

  1. Dani
    Dec 14, 2015 @ 19:41:17

    Eu fierb cateva minute fulgii in lapte si apoi pun zahar brun sau miere sau unt de mere cu scortisoara. Ca mic dejun de iarna e perfect.

    Răspunde

  2. cristina
    Dec 15, 2015 @ 08:49:19

    mananc frecvent asa ceva in perioadele de post, cu lapte de soia. cel mai mult imi place cu sirop de trandafiri.

    Răspunde

Lasă un răspuns

