Seminte

Toata lumea a inceput semanaturile, sau macar au scos la interval cutiile cu seminte. Am aruncat si eu un ochi in cutiile mele cu seminte si am ajuns la dureroasa concluzie

tag

Cred ca mi-ar trebui cateva hectare bune sa seman tot ce am 😀 sau as putea chiar sa-mi deschid un magazin de seminte 😛

4 comentarii (+add yours?)

  1. Elisa
    Feb 04, 2016 @ 15:08:26

    Fa germeni din semintele vechi. Spor la insamantari!

    Răspunde

  2. Doina Leonte
    Feb 05, 2016 @ 09:15:14

    Sau poți dărui…Eu, de exemplu îmi doresc câteva semințe de creson, mangold și roșii negre…

    Răspunde

Lasă un răspuns

