Jucarele

Azi m-am jucat putin. Ca vor fi martisoare, medalioane sau pur si simplu decoratiuni, fiecare isi va gasi un loc 🙂

O crenguta uscata de visin mi-a daruit aceste mici feliute, iar eu am ales fiecareia un mesaj, mai putin ultimei care mi-a placut prea mult asa cum era.

2

3

4

5

1

6

10 comentarii (+add yours?)

  1. Daniela
    Feb 10, 2016 @ 09:12:57

    Superbe mesajele. Sigur vor aduce multa bucurie in sufletul celui ce le va citi. Mult succes!

    Răspunde

  2. oana a
    Feb 10, 2016 @ 11:47:13

    Vaaaai, ce-mi place aia cu „born to garden, forced to work” . Mi se potriveste perfect! Da` eu tot sper ca va veni ziua aia in care nu voi mai fi „forced to work” 😀

    Răspunde

  3. anda
    Feb 10, 2016 @ 12:47:25

    vorbe intelepte din batrani??

    Răspunde

  4. Gabriela
    Feb 18, 2016 @ 08:31:18

    Mi-au placut feliutele de lemn! Chiar daca sunt foarte mici, isi pot gasi multe intrebuintari, dupa imaginatia fiecaruia.

    Răspunde

Lasă un răspuns

