Chiftele de topinambur

Ca sa va arat in cat de multe feluri poate fi gatit topinamburul, am pregatit ieri chiftele.

chiftelute

Am fiert in coaja cativa tuberculi, apoi i-am curatat si i-am zdrobit putin cu furculita, nu foarte tare, cat sa ramana si bucatele mai mari. Am obtinut 400 gr de topinambur fiert la care am adaugat 2 oua, 4 linguri de faina, un praf de usturoi, putina mirodenia si 3 lingurite de susan. Le-am pus cu lingura intr-o tigaie unsa cu ulei si le-am prajit pe ambele fete pana s-au rumenit.

Delicioase 🙂

decorata

2 comentarii (+add yours?)

  1. arakelian
    Feb 25, 2016 @ 14:30:21

    super idee! incerc si eu!
    crezi ca se pot face si la cuptor? (evit prajitul)

    Răspunde

Lasă un răspuns

