Pepene galben

Cititorii mei fideli stiu deja aventura mea cu pepenele galben inecacios🙂 Din pacate anul trecut nu am reusit sa-l cultiv, si desi semintele de pepene au perioada de pastrare de pana la 5 ani, am decis sa nu risc nimic si sa le fac testul de germinare inainte sa le plantez.

Joi am pus semintele pe un servetel de bucatarie umed, intr-o cutiuta cu capac si le-am lasat in bucatarie pe masa. Le-am verificat zilnic, iar aseara deja aveau semne clare ca toate sunt viabile.

seminte

Azi le-am plantat, cate doua intr-un ghiveci. Cateva fire le voi pastra pentru a le cultiva in balcon, restul vor ajunge in gradina bunicilor.

Deja mi-e dor de gustul de pepene, vreau sa vina mai repede vara🙂

samanta

Nu-i asa ca e spectaculos miracolul incoltirii semintelor?🙂

2 comentarii (+add yours?)

  1. Vasi Dubreu
    Mar 06, 2016 @ 16:01:37

    Este smechera rau treaba asta cu preincoltirea, iti da un pic mai multa siguranta.

    Răspunde

Lasă un răspuns

