Sa ne cunoastem dusmanii

Ca tot omul care merge la iarba verde, am colectionat si noi o capusa. Din fericire nu a apucat sa faca prea mult rau, a reusit doar sa se agate putin in piele.

Am pus-o la microscop si iata cum arata

capusa3

Se pare ca ii lipsesc cateva picioare, nu stiu daca asa era sau i le-am rupt eu cand am strivit-o

capusa1

Scarboase si rele creaturi, pe cat sunt de mici – asta era cam cat un bob de mac, pe atat sunt de periculoase

capusa2

Sper sa nu mai vad vreuna prea curand.

8 comentarii (+add yours?)

  1. Dani
    Mai 17, 2016 @ 09:41:14

    Mare mirare, ca nu si-a pierdut capul cand ai tras-o de pe piele. De obicei isi lasa o bucata in urma. Sunt periculoase, da, pot vehicula o suma de patogeni.

    Răspunde

  2. cristina
    Mai 17, 2016 @ 12:17:10

    Eu n-am luat decat o data o capusa, acum 2 ani, la cules de soc dintr-o padure si slava Domnului, n-am patit nimic, insa cainele meu a luat din curte sau de pe drum una si a facut borelioza anul trecut.

    Răspunde

  3. o femeie
    Mai 17, 2016 @ 15:05:24

    Am crescut la tara, si imi aduc aminte ca oile erau pline de capuse. Nu am luat niciuna, desi le calaream, si eram in chiloti.
    La tunsul oilor gaseam si 5-10 pe pielea lor… si cainele avea capuse.

    Cred ca astea noi sunt soi modificat genetic, de olanda. Sau am inceput sa le bagam noi in seama..

    Răspunde

    • greenzonelife
      Mai 17, 2016 @ 15:10:23

      Si eu am crescut cu caini care aduceau acasa capuse si de la ei n-am luat niciuna. Dar astea din ziua de azi parca prea is multe. E adevarat ca e super mediatizata treaba, dar sa nu poti face un pas in padure fara sa te alegi cu vreuna mi se pare totusi prea mult.

      Răspunde

  4. anda
    Mai 17, 2016 @ 17:39:42

    ai schilodit o kapusha???iubitori de animale!!!!cu paraziti cu tot!!fomeea asta a skilodit o kapushaaaa…

    Răspunde

Lasă un răspuns

