Activitati de toamna

Mai nimicuri: cules ultimii ardei iuti, curatat frunze uscate, adaugat pamant in ghivece, transplantat una-alta. Dar cel mai important in august, inca e august 🙂 se pot inmulti capsunii prin stoloni.

Am luat trei tufe de capsuni cu flori roz. Au inflorit ca nebunii

flori capsini roz

Au facut stoloni si au inflorit si stolonii

flori

Au facut fructe toata vara, inclusiv pe stoloni

fructe

Asa ca am decis ca vreau mai multi capsuni cu flori roz 🙂

Am luat toti stolonii si i-am pus intr-o tava cu pamant.

inmultire

Dupa ce vor prinde radacini ii voi separa de plantele mama si la primavara ii voi transplanta in ghivece separate.

Mai multi capsuni cu flori roz pentru mine 🙂

4 comentarii (+add yours?)

  1. fiordaliso
    Sep 01, 2016 @ 19:20:59

    Ce bine arata cu florile astea roz, daca as avea mi-as dori sa ramana vesnic infloriti, as sacrifica fructele de dragul florilor!

    Răspunde

  2. Ionuț B.
    Dec 04, 2016 @ 23:57:23

    Salut
    Felicitări ! Arată superb . De unde ăți găsit aceasta specie ?
    Succes la grădinărit 🙂
    În ce zonă sunteți ?

    Răspunde

Lasă un răspuns

