Briose cu hribe

N-am mai pus mana pe niste hribe proaspete de ani de zile. Am gasit acum de cumparat proaspete la un magazin de fructe de padure. Si ciupercile sunt tot fructele padurii, nu-i asa ? 🙂

Si cand pui mana pe asa ceva

hribi

simti ca tii in mana toata aroma padurii 🙂

Si ca sa mancam bunatatile astea la mic dejun, am facut briose. Briose cu hribe 🙂

Am tocat cativa catei de usturoi

usturoi

pe care i-am calit in unt

usturoi calit

apoi am adaugat trei hribe tocate mai mare, sa le poti simti gustul din plin

ciuperci

le-am calit si pe ele, nu foarte tare, doar cat sa se inmoaie putin

ciuperci calite

si dupa ce s-au racit putin le-am adaugat intr-un aluat din trei oua si trei linguri de faina, asezonat doar cu sare si piper

aluat

le-am copt 30 de minute la foc potrivit, si au iesit minunatiile astea 🙂

briose

Buna dimineata!

briosa

Yummmmy!

10 comentarii (+add yours?)

  1. o femeie
    Sep 03, 2016 @ 16:36:16

    fara praf de copt sau sare?

    Răspunde

  2. SufletNeinteles
    Sep 03, 2016 @ 17:18:00

    Foarte bine arata, imi ploua in gura :))

    Răspunde

  3. fiordaliso
    Sep 03, 2016 @ 18:01:26

    Io mai comoda asa 🙂 ma intreb daca nu ar merge si in tigaie, cum faci tu placintelele din branza?
    Si in alta ordine de idei, magazinul ala e in Cluj? Ca eu nu am cunostinta, si as fi interesata.

    Răspunde

  4. cristina
    Sep 09, 2016 @ 08:46:10

    Am o problema, si anume ca tu esti pe wordpress si eu pe blogspot, iar astia ai mei nu mai gestioneaza in Blogroll postarile de pe alte platforme, ca s-au facut ai naibii, asa ca azi am purces la verificat cine nu e in blogspot. Am cautat o solutie ca sa va pot vedea si pe voi in timp util, nu cand imi amintesc eu sa cobor in josul blogroll-ului.
    Una ar fi fost sa aveti si voi in wordpress un buton din ala cu Follow, dar vad ca nu aveti decat posibilitatea de a ne abona cu e-mailul la postarile voastre. Bun si asa, m-am inscris, dar nu stiu daca o sa functioneze.
    Caci cu aceasta ocazie, daca va functiona, te-as anunta ca te sterg din blogroll, ca a devenit inutila prezenta voastra acolo, sunteti prea jos si nu vom mai afla niciodata ca ati facut o postare noua, decat daca venim expres la voi sa verificam.
    Asta e un comentariu pe care o sa-l fac la toate blogurile din blogrollul meu care nu sunt din blogspot.

    Răspunde

Lasă un răspuns

