Frig… Brrr!

Temperaturile scazute din ultimele zile m-au determinat sa-mi aduc inauntru citricele si restul plantelor care nu rezista la frig. Pentru a mentine o temperatura decenta in balcon imi zbura contorul de curent din perete, asa ca am decis ca pana trece gerul plantele mele mediteraneene vor imparti interiorul cu mine.

Pentru ca le am acum insirate prin casa am decis sa fac un inventar si o etichetare draguta citricelor. Vechile etichete s-au cam deteriorat si nu prea mai stiam care ce-i.

Asadar, activitate practica de duminica

etichete

Stati la caldura si fiti creativi 🙂

5 comentarii (+add yours?)

  1. Dani
    Ian 08, 2017 @ 12:42:49

    Wow ! Ai o adevarata colectie ! De Kaffir Lime nici nu stiam.

    Răspunde

  2. fiordaliso
    Ian 09, 2017 @ 19:28:01

    Ce faine etichete! Din lut? Ca am si lut si forma de floricica exact ca a ta, dar pana acum le-am facut doar cercei si martisoare… Ideea imi lipsea 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

