E timpul

Rasadurile mele de rosii si busuioc au trecut de faza frunzulitelor adevarate. A sosit momentul mult asteptat – transplantarea 🙂

Sa vedeti de acum munca de chinez 😛

16 comentarii (+add yours?)

  1. Elisa
    Mar 09, 2017 @ 13:54:27

    Asa-s si ale mele, tre’sa le repic, sa le scurtez tulpinitele. Busuioc nici n-am semanat inca 😦
    Sa-ti traiasca rasadurile, Green!

    Răspunde

  2. Vasi Dubreu
    Mar 09, 2017 @ 14:39:44

    Ce frumoase sunt!!!! Ale mele sunt mai tinere un pic 🙂 Spor sa ai ca placere stiu ca exista din belsug!

    Răspunde

  3. Vasile
    Mar 09, 2017 @ 19:12:26

    Foarte frumoase rasaduri. Sa aveti o primavara cu spor si multe rezultate bune.

    Răspunde

  4. Dani
    Mar 09, 2017 @ 20:37:44

    Ce dese sunt ! Multa rabdare la repicat 🙂

    Răspunde

    • greenzonelife
      Mar 09, 2017 @ 20:51:51

      Da, le-am pus dese sa economisesc spatiu. Dar merge destul de repede repicatul, azi in 20 de minute am facut un soi, mai am 4 🙂 sper sa am timp maine sa merg sa iau pamant ca am ramas fara.

      Răspunde

  5. Casa Verde
    Mar 17, 2017 @ 22:38:24

    Foarte frumoase rasadurile tale! Ale mele abia acum iasa! Nu am lumina buna la geamuri si nu ma grabesc cu ele ca mi se lungesc ca vrejurile!

    Răspunde

Lasă un răspuns

