Discutie de seara

– Vezi ca maine si poimaine vine tati dupa tine la scoala. Eu maine am curs si poimaine examen, ca sa obtin diploma sa pot lucra cu copiii si sa fac ateliere de gradinarit.

– Si mami, o sa faci si din alea cu seminte si din alea cu plante, asa cum facem noi pe masa in bucatarie?

– Da mami, din alea o sa fac.

– O sa pot sa vin si eu? Vreau sa vin si la alea cu seminte si la alea cu plante.

– Normal ca o sa vii, tu o sa fii ajutorul meu sa le aratam copiilor cum se face.

– Bine mami.

🙂

4 comentarii (+add yours?)

  1. Dani
    Mar 16, 2017 @ 11:38:58

    🙂

    Răspunde

  2. Niculina
    Mar 16, 2017 @ 15:02:05

    Buna ziua,ce fel de cursuri sunt acelea pentru a putea preda gradinaritul la copii?Sunt din alta zona,nu va fac concurenta.Multumesc frumos pentru raspuns !

    Răspunde

    • greenzonelife
      Mar 16, 2017 @ 19:53:23

      In primul rand eu am atestat de peisagist -floricultor, si pentru a putea lucra cu copiii am gasit un curs acreditat de pedagog social, care nu e tocmai ceea ce m-am asteptat eu insa imi ofera o diploma prin care pot lucra cu copiii.

      Răspunde

Lasă un răspuns

