Gradinarul relaxat

Nu v-am mai rasfatat de mult cu un concurs 🙂

Daca tot e vara, ce poate fi mai relaxant dupa o tura prin gradina decat un dus parfumat?

Pentru a castiga acest premiu trebuie sa-mi lasati un comentariu cu ce altceva va mai relaxati voi dupa o zi de munca in gradina.

Castigatorul va fi ales prin tragere la sorti duminica viitoare !

Astept comentariile voastre 🙂

5 comentarii (+add yours?)

  1. Cristina Adina
    Iun 18, 2017 @ 15:38:24

    Dupa o zi de munca,in gradina de la tara,cel mai relaxant moment e acela in care ma asez cu o cana de ceai afara,admir apusul,gradina,si ascult sunetele din jur,atunci imi dau seama de faptul ca a meritat ziua de munca si nu mai e nevoie de altceva.

    Răspunde

  2. Elisa
    Iun 18, 2017 @ 16:29:56

    Cand toate sunt frumoase, plantele, florile, gradina si gradinuta, iau telefonul si fac poze. Asta este cel mai relaxant moment al meu cu partener gradina 🙂 Fac multe, multe de tot.Gradina poate fi un fotomodel foarte frumos, memachiat si natural.

    Răspunde

  3. Doina
    Iun 19, 2017 @ 08:53:59

    Eu beau o trandafirată…

    Răspunde

  4. zaratustra2004
    Iun 19, 2017 @ 09:40:21

    beau un ceai cald si admir apusul

    Răspunde

  5. fiordaliso
    Iun 19, 2017 @ 10:54:15

    Cu o baie luuunga si parfumata…. si inghetata si o carte buna. Din gradina mea (aka a parintilor mei) apusul nu se vede, e blocata vederea de alte gradini si case, dar din gradina de pe balcon il privesc adesea, mi se pare cel mai deconectant moment al zilei.

    Răspunde

Lasă un răspuns

