Vine, vine, primavara

Dupa ce m-am strofocat eu sa tund capsunii si sa-i pun la nani pentru iarna, mai ales ca s-au cam vestejit dupa caldurile indurate peste vara si nu prea au dat semne ca ar vrea sa produca ceva, dumnealor se pare ca a inceput sa le priasca racoarea si bag seama au crezut ca a venit deja primavara. S-au umplut de frunze ca gainile de pene pentru iarna, si nu numai frunze. Pe dumnealor i-a apucat infloritul si produsul. Se pare ca la iarna vom manca capsuni productie proprie ๐Ÿ™‚

Cand a auzit aia mica, a dat buzna dupa mine pe balcon, mami, mami, capsuni, ii pap pe toti. I-a papat ca erau doar 4 ๐Ÿ™‚

8 Comments (+add yours?)

  1. irenadaiana
    Nov 03, 2012 @ 18:46:40

    ai mei fac asta in gradina. acum am trei capsune parguite. plus vreo zece flori . e clar , au luat-o razna. sau vine primavara – sarim peste iarna. ๐Ÿ™‚

    Reply

    • greenzonelife
      Nov 03, 2012 @ 19:09:40

      Mi-ar place dar cred ca totusi nu ar fi bine ๐Ÿ™‚

      Reply

      • irenadaiana
        Nov 03, 2012 @ 19:21:07

        am asteptat atata toamna ca mi-as dori-o cat mai lunga , dar asa cum e acum , calduta , molcuta , un pic de ploaie , un pic de ceata si iar soare si iar…. maine poimaine e Craciunul si-o sa postam brazi si zapezi . ๐Ÿ™‚

        Reply

        • greenzonelife
          Nov 03, 2012 @ 20:04:44

          Da, e placuta toamna asta, acum, mai ales ca mai e cate una-alta prin gradini. Cu zapezi oi posta, cu brazi doar de plastic ca eu nu mai cumpar demult de alalalt, cand oi avea gradina imi plantez unu in fata casei ca sa-l am de fiecare Craciun ๐Ÿ™‚

          Reply

  2. Maria Stan
    Nov 05, 2012 @ 16:41:58

    Am si eu cateva tufe in gradina care au inflorit si chiar au cateva bobite, nu stiu daca mai fac ceva,dar macar au incercat si ei ๐Ÿ˜€

    Reply

  3. Maria Stan
    Nov 06, 2012 @ 06:31:54

    La TV,am vazut ca in Tulcea a inflorit liliacul ๐Ÿ˜€ ,asa ca nu mai mira nimic cu vremea asta ๐Ÿ˜€

    Reply

  4. Trackback: Intalnire cu bloguri (1) – StilOrganizat

Leave a comment