Cum stabilesti sexul la pui

Am vazut mai demult un articol despre cum poti stabili sexul la pui inca din primele zile, insa am uitat. Acum am gasit din nou informatia aici si m-am hotarat sa va spun si voua si sa-mi notez si eu ca sa nu mai uit, asta pentru atunci cand voi avea pui 🙂

pui

21 Comments (+add yours?)

  1. Brindusa
    Jun 12, 2013 @ 10:19:16

    Sa stii ca nu e neaparat nevoie sa fie asa ca in poze:) Se pot deosebi foarte bine dupa cloaca, cocosul o are cumva , gaina altcumva:)

    Reply

    • greenzonelife
      Jun 12, 2013 @ 10:21:56

      Dar aia cand sunt mai mari, nu asa mici, nu?

      Reply

      • Brindusa
        Jun 12, 2013 @ 10:40:25

        la o ora dupa ce iasa din ou:) dar sa stii ca de obicei cocoseii nu au codite si puicile da , si e vorba si de creasta, la cocosi se face mai mare si la gaini nu creste. Daca ai de rasa care are dimorfism sexual e cel mai usor:)

        Reply

  2. s'anda
    Jun 12, 2013 @ 17:41:33

    atunci cand probezi oole sa vezi daca au banut,…cocoseii au banutul in varful ooolelor ,si puicile pe o parte…

    Reply

  3. simf
    Jun 13, 2013 @ 06:17:49

    o sa vad daca ma descurc la identificare, mersic 🙂

    Reply

  4. Mihaela C.P.
    Jun 13, 2013 @ 18:10:42

    De metoda cu banutul , eu ma indoiesc.

    Reply

    • brindusa
      Jun 14, 2013 @ 04:42:18

      Metoda cu banutul nu o cunosc dar nu cred ca e asa. oricum noi nu prea facem sexarea puilor ce sunt sanatosi sa fie 🙂

      Reply

      • greenzonelife
        Jun 14, 2013 @ 05:18:26

        Nu e musai, dar daca de exemplu vrei gaini de oua si te trezesti cu prea multi cocosi, poti macar stii ce sunt si faci schimb cu cine nu are nevoie de gaini 🙂

        Reply

    • greenzonelife
      Jun 14, 2013 @ 05:15:58

      Eu una nu stiam de nicio metoda, si uite cate variante am aflat 🙂

      Reply

  5. simf
    Jun 17, 2013 @ 04:41:17

    am probat, acum vedem ce-o sa spuna viitorul:) sambata a scos closca 12 pui, par 4 puicute si 8 cocosi. asta daca n-am verificat cativa pui de 2 ori 😀

    Reply

  6. Andrei
    Jan 02, 2014 @ 17:17:05

    Metoda cu banutu la ou nu este valabila pentru aflarea sexului

    Reply

  7. Andrei
    Jan 02, 2014 @ 18:21:01

    Aici vreau sa dau un exemplu despre gainusele greidli, acele gaini mici care nu aveau m-ai mult de 700 grame cand picau closte puneam maxim 5 oua dar cand ieseau pui niciodata nu aveam mai multe puicute decat cocosei Gainile greidli cand clocesc au o temperatura m-ai mare de acea iasa mai multi cocosei La incubatoarele mai performante daca urca temperatura cu putin iasa mai multi cocosei La curca cand scoteam pui de gaina din 20 de pui 11 erau puicute sau invers Deacea daca o curca scotea bine pui si avea grija de ei, o lasam pana murea de batranete Curca dupa 2-3 ani scotea un procent mai bun de puicute Tot secretul este in temperatura …

    Reply

  8. Andrei
    Jan 02, 2014 @ 19:10:16

    Dar ca sa fie un procent mare de pui scosi la eclozionare trebuie 1 cocos maxim 12 gaini dar aceasta familie trebuie separata si atunci va fi un procent de oua fecundate 99%-100%
    Dar daca va fi impreuna 3-4 cocosi si 36-40 gaini procentul de oua fecundate va scadea mult pentru ca cocosul dominant si urmatorul va avea grija de ceilalti cocosi sa nu fecundeze. Cand un cocos se va urca pe gaini vor fi dati jos de urgenta si asa raman oua nefecundate Asadar trebuie facuta separarea ..

    Reply

  9. Irina
    Mar 27, 2016 @ 18:21:12

    chestia cu codita la puicute este 100% corect. cocoseilor le creste mai tarziu…

    Reply

Leave a comment