Inspiratie

Cand ai copii si vrei sa petreci cat mai mult timp cu ei cauti idei. Iar cand ai o fetita care vrea mereu cu tine in bucatarie ai nevoie si de mai multe idei. Am gasit ceva foarte distractiv la Lidl. Cutii cu retete.

cutiute cu retete

Cutiile sunt de tabla, frumos decorate si vor fi folosite la stocat biscuiti sau maruntisuri, pana una alta, pastram retetele in ele.

cutiute

Am luat doua feluri, potrivite pentru nevoile noastre.

Prajiturele pe bat, bune pentru viitoare petreceri ๐Ÿ™‚

cake

si Smoothies ca si asa m-am apucat eu de amestecat fructe cu lapte ๐Ÿ™‚

smoothies

Retetele de smoothies par atat de delicioase ca nici nu stiu cu ce sa incep.

6 Comments (+add yours?)

  1. MihaelaT.
    Jul 29, 2014 @ 11:52:06

    Sa le folositi cu placere si sa va iasa preparatele asa cum doriti!

    Reply

  2. Elisa
    Jul 29, 2014 @ 12:52:39

    Fain! Tocmai bune ca jucarii pentru copii. Jucarii utile.
    Eu, de cand beau smoothie ma simt excelent, apoi uit si nu mai beau, ca nu am in casa o banana si iar nu e bine. O banana+zmeura+ capsune + miere + lapte = un deliciu de ora 11. Tu cum il prepari? N-ar strica o postare cu multe retete de smoothie ๐Ÿ™‚ ca eu o stiu doar pe asta cu modificari de fructe moi, afine in loc de capsune si alte inlocuiri, dar banana nu stiu cu ce s-o inlocuiesc ๐Ÿ˜ฆ

    Reply

    • greenzonelife
      Jul 29, 2014 @ 12:57:19

      Pana acum le faceam simplu: lapte cu banane, lapte cu afine, lapte cu capsuni, sau iaurt cu diverse fructe. Dar acum ca am retete din astea mai complexe o sa postez retete pe masura ce le fac, sunt si cu legume, nu doar fructe ๐Ÿ™‚

      Reply

  3. Gabriela
    Aug 03, 2014 @ 16:45:14

    Sunt foarte dragute, adaug doar: spor la preparat!

    Reply

Leave a comment