Lemon grass

Daca mai tineti minte, m-am alaturat provocarii lansate de Vasi cu cultivarea de lemon grass. E ceva ce nu am mai cultivat si am zis sa fie asta provocarea acestui an. Ei bine, daca la inceput am fost putin dezamagita, pentru ca din multimea de seminte semanate au rasarit doar cateva fire, acum ma declar relativ multumita. S-au dezvoltat frumos, si ieri am reusit sa le plantez intr-o jardiniera mare.

lamaita

Au inceput sa ia si in grosime, unele sunt cat o pasta de pix, altele aproape cat un creion, asa ca am sperante mari de la ele 🙂

Voi cum stati cu provocarile voastre?

2 Comments (+add yours?)

  1. vasi
    Jul 18, 2015 @ 11:32:11

    Eu stau bine, ti-am mai spus, acum caut retete sa pot sa le valorific cat mai gustos 🙂 Provocarea mea, sfecla galbena, este frumoasa, usor de cultivat…mai greu cu semintele (hahaha!). Am facut deja salate de cruditati dar vreau si pentru iarna, Pentru inceput vreau sa ma distrez cu un suc proaspat, sa prind puteri nemarginite 😉

    Reply

Leave a comment