Jucarie noua in dotare

M-am apucat in weekend de facut curat in gradina mamei. Anul trecut m-am luptat cu toate buruienile si crengile, sa le maruntesc sa intre in saci, sa le pot pune la gunoi. Din pacate nu am loc sa fac o gramada de compost atat de mare incat sa pot arunca pe ea tot ce curat de prin gradina.

Anul asta am schimbat planurile. Mi-am luat jucarie🙂

Am convins sotul din dotare sa ma ajute si in doar doua ore am tocat gramezi de crengi si plante nedorite. Totul s-a transformat intr-o gramajoara de tocatura, pe care pot lejer sa o imprastii in gradina. Compost garantat🙂

Un scurt exemplu despre cum ne-am jucat, pe repede inainte🙂

 

Acum stau si ma intreb, de ce nu mi-oi fi luat eu jucaria asta inca de anul trecut😛

12 comentarii (+add yours?)

  1. Dani
    Oct 13, 2016 @ 11:47:31

    Jucaria perfecta !!!

    Răspunde

  2. Niculina
    Oct 13, 2016 @ 12:37:30

    Am si eu una dar nu sunt chiar asa de incantata.Ce marca este si ce putere are?In ceea ce priveste buruienile ,daca au apucat sa faca seminte,tot de aruncat sunt.Mult spor !

    Răspunde

  3. Magda Adina
    Oct 13, 2016 @ 13:15:40

    Ce grozavie!!!😉

    Răspunde

  4. Doina
    Oct 13, 2016 @ 13:41:55

    M-ai interesa ce tip de tocător ai lua și la ce preț.

    Răspunde

  5. Vasi Dubreu
    Oct 13, 2016 @ 21:33:41

    Am si eu, cunosc bucuria voastra si, uitandu-ma la filmult, am fost un pic ingrijorata, pentru ca, din prea mult entuziasm, o sa bagati si cainele in tocator, ca prea se invartea in jurul lui :)))))

    Răspunde

    • greenzonelife
      Oct 14, 2016 @ 06:45:14

      Norocul ei ca e prea mare si nu incape🙂 Dupa ce am facut filmuletul ne-am distrat si noi de caine, e totala cum tot se invarte prin zona. Zicea al meu sot ca in sfarsit a gasit o metoda eficienta de a toca frunze la caini😛

      Răspunde

  6. Ela
    Noi 06, 2016 @ 16:58:20

    Este foarte buna, din pacate a mea s-a stricat😦

    Răspunde

Lasă un răspuns

